Deze website maakt gebruik van cookies om u de beste bezoekerservaring te kunnen bieden. Kom hierover meer te weten

 

Word nu lid van de KOOACH Community en ontvang 10% korting op onze open trainingen en events!

 

 

Wat na 25 mei 2018? Kom het te weten op 15 juni op de DPO Conference!

Boek nu je ticket

 

 

KOOACH Days: 5 en 22 juni

 

KOOACH Days

 

Deep-dive into a dynamic workshop of your choice, in just a day.


KOOACH lanceert zijn eerste KOOACH Day in juni. We gaan een stap verder in het lesgeven van nieuwe technieken zoals artificial intelligence, growth marketing, lead hacking, enz. Vanaf nu wordt er maandelijks een volledige dag georganiseerd in Kontich rond een specifiek onderwerp waar kennis en praktische inzichten kunnen vergaard worden voor en door practitioners. Elke KOOACH Day vindt slechts één keer plaats en er zijn maar een beperkt aantal plaatsen, registreer je dus snel!

 

Waarom deelnemen?

   

Op het programma:

  • Krijg praktische inzichten met behulp van het KOOACH Canvas
  • Leer van echte cases en practitioners
  • Deel ervaringen tijdens de netwerk drink

 

          
  • 09:00 - Welkom en voorstelling van het KOOACH Canvas
  • 09:30 - 3 hands-on workshops die parallel in de voormiddag lopen, en welke invulling geven aan het KOOACH Canvas
  • 13:00 - Lunch en Q&A
  • 14:00 - Voorstelling van 2 cases door practitioners aan de hand van het KOOACH Canvas
  • 15:00 - Netwerking drink

 

Boek je ticket voor de eerste KOOACH Day op 05/06, de Growth Marketing-editie!

Powered by Eventbrite

 

 

Boek je ticket voor de tweede KOOACH Day op 22/06, de Artificial Intelligence-editie!

Powered by Eventbrite

 

 

 

 

Hoe staat het met jouw kennis rond de nieuwe manieren van werken binnen marketing en sales?

De markt evolueert snel door maatschappelijke trends, maar zeker ook door technologische vooruitgang. Bijblijven met de laatste nieuwe trends en technieken is vandaag de dag cruciaal voor het succes van je bedrijf.

Begin 2017 onderzocht KOOACH, in samenwerking met studiebureau iVOX, het kennisniveau van Belgische marketing en sales professionals.

Wat blijkt?

Men kan nog heel wat extra kennis vergaren rond nieuwe technieken binnen marketing en sales en zo de digitale kloof dichten.

Verder kan de aanpak rond trainingen en kennisdeling ook nog verbeterd worden gezien 64% van de respondenten de reeds gevolgde trainingen te oppervlakkig bleek te vinden en slechts gedeeltelijk relevant voor hun functie of voor hun dagelijkse taken.

En het is natuurlijk nooit te laat om hiermee aan de slag te gaan!

Deze bedrijven maakten reeds gebruik van de KOOACH diensten:

Acerta, Alphabet Belgium, Antwerp Management School, Antwerps Sportpaleis, AP Hogeschool Antwerpen, Argenta Bank -en Verzekeringsgroep, Bebat, BNP Paribas Fortis, Bofrost*, Bridgestone, Brightfish, Brussels Airlines, Canon, Carglass, Carrefour, Cegeka, CIM, Cisco, Club Brugge, Corona Direct, De Cronos Groep, De Persgroep, De VoorZorg Antwerpen, Dell, Deme Group, Digipolis, Dimension Data, Erasmushogeschool Brussel, Ethias, FAMOUSGREY, GODIVA, Hays Services, House of Innovation, Hubo Belgie, Hudson, IPG Mediabrands, IRIS Group, Jobpunt Vlaanderen, June Smart Energy, Kinepolis, Kohera, Koning Boudewijnstichting, Leadstreet, Matexi, Mazda Motor Belux, Modemakers Fashion, Natuurpunt, PostNL, Provincie Antwerpen, Radson, Recticel, Roularta Media Group, SAP Belgium, Sherpa Law, Symantec, Synergics, T-Groep, Tele Ticket Service, Telenet, The House of Marketing, The Reference, These Days, Thuishulp, TVH Group, Universiteit Gent, Universiteit Hasselt, VAB, Var, Varonis, VDAB-CLA, Veeam Software, Volkswagen Group Services, Volvo Group, Westtoer, Wienerbergern, Willy Naessens Group, …

The Training-as-a-Service company

Waarom een algemene training volgen als je er eentje kan organiseren die aangepast is aan jouw noden?

Meer over weten?